Cum sa ai o silueta de invidiat in timpul sarcinii

Sarcina si cresterea in greutate merg mana in mana. Dar pentru a va asigura o sarcina sanatoasa si un copil, nu trebuie sa obtineti o greutate excesiva. Excesul de greutate inainte de sarcina sau obtinerea unei greutati excesive in timpul sarcinii creste riscul de diabet gestational, hipertensiune arteriala si alte complicatii legate de sarcina. Cantitatea de greutate pe care ar trebui sa o obtineti in timpul sarcinii se bazeaza pe cativa factori, inclusiv greutatea dinainte de sarcina si indicele de masa corporala (IMC). Starea dvs. de sanatate si sanatatea bebelusului joaca, de asemenea, un rol-cheie. Beti multa apa Consumati apa pe parcursul zilei pentru a va ajuta organismul sa elimine toxinele si sa ramana hidratat. In plus, aportul adecvat de apa mareste rata la care corpul arde grasimi. Hidratarea corecta este importanta pentru o sarcina sanatoasa.  Scapati de kilogramele in plus inainte de planificarea sarcinii Luati masuri pentru a va asigura ca aveti o greutate sanatoasa inainte de a ramane gravida. Acest lucru va va usura mentinerea unei greutati sanatoase pe tot parcursul sarcinii. Femeile obeze care sunt insarcinate prezinta un risc mai mare de diabet gestational, hipertensiune arteriala, preeclampsie, munca indelungata, interventii la locul de munca, avort si ultrasunete. Consultati un doctor si un nutritionist De indata ce ati conceput, este timpul sa vizitati un medic si un nutritionist. Medicul dvs. va cunoaste istoricul medical si va poate recomanda cat de mult trebuie sa pierdeti sau sa castigati. Medicul dvs. va poate trimite, de asemenea, la un nutritionist, care poate planifica un plan de dieta sensibil care va va ajuta sa ramaneti sanatosi in timpul sarcinii. Exercitii usoare In timpul sarcinii, miscarea este importanta. Exercitiile moderate pot ajuta la arderea excesului de calorii si va mentine greutatea sub control. Plimbarea sau inotul sunt de obicei forme sigure de exercitii fizice pentru femeile insarcinate. Incercati sa faceti 30 de minute de exercitii usoare cum ar fi mersul pe jos sau inotul, trei zile pe saptamana.  

Leave a Comment